На весь товар, запропонований на нашому сайті, надається гарантія згідно зобов'язань виробника від 14 днів до 3 років. Термін гарантії на товар зазначений в "шапці" сторінки кожного товару. Гарантія не поширюється на комплектуючі і дрібні деталі товару. Детальніше з правилами прийому та здійснення гарантійного ремонту можна ознайомитись в інструкції або гарантійному талоні, придбаного Вами товару.
При настанні гарантійного випадку клієнт повинен звернутися в сервісний центр виробника товару в своєму населеному пункті, надавши повний комплект поставки:
- товар з комплектуючими
- пакувальні приналежності - коробка, пакети
- інструкцію по експлуатації і установці
- заповнений гарантійний талон.
Гарантія недійсна в наступних випадках:
- при відсутності або неправильному заповненні гарантійного талона (карти)
- при порушенні заводських пломб (якщо вони передбачені конструкцією) або при наявності слідів розтину обладнання
- при виявленні слідів механічних пошкоджень або пошкоджень, викликаних недотриманням вимог зберігання або експлуатації (сліди ударів, тріщини, потертості або подряпини корпусів і т.п.)
- при пошкодженні виробу, що викликане некваліфікованою установкою, або пошкодженні прямо або побічно викликаному зовнішніми причинами (стихійними лихами, пожежею, водою, агресивними рідинами і ін.)
- інше (згідно вимог виробника).
У разі відсутності сервісного центру виробника в даному населеному пункті, покупець повинен звернутися до продавця. На товарі обов'язково повинні бути присутніми гарантійні стікера "AvtoLine-Запоріжжя" або гарантійні стікера (пломби) виробника.
Для жителів Запоріжжя (в разі відсутності сервісного центру в нашому місті) прийом на гарантійний ремонт або заміну товару здійснюється за адресою: вул. Брянська, 15, Слов'янський авторинок, БОКС № 1 (бокс знаходиться за ринком, зліва). Попередньо клієнт повинен повідомити про гарантійний випадок за телефонами (061) 270-98-04, (094) 870-98-04, (093) 688-03-30, (095) 04-66-488, (096) 18- 15-030 і заповнити гарантійну форму в 2-х примірниках.
Для жителів інших регіонів України прийом на гарантійний ремонт або заміну товару проводиться через вантажоперевізника, попередньо повідомивши про гарантійний випадок за телефонами (061) 270-98-04, (094) 870-98-04, (093) 688-03-30, (095) 04-66-488, (096) 18-15-030.
Доставку товару з гарантійного ремонту в обидві сторони протягом 14 днів з дня продажу оплачує ПРОДАВЕЦЬ. Доставку товару з гарантійного ремонту в обидві сторони після 14 днів з дня продажу товару оплачує ПОКУПЕЦЬ.